Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Brixo gruppen kollar brottsregister så ni vet.

Ja de har redan fått in hela betalningen. Kan se på deras sida. Men just att de meddelar UC satt jag tog kontokredit på 10.000 och att jag övertrasserat till 10.014kr. Det tycker jag är fult och jag förstår inte hur det kunde gå till 10.014kr om jag gjort uttag på 10.000 och sen betalat tillbaka hela med upplupen ränta. Fult gjort. Så jag har försökt kontakta dom så dom kan ta bort övertrasseringen då den absolut inte stämmer. Jag har inte ens kunnat ta ut 10.014kr. Omöjligt. Och vad ska jag med 14kr till liksom.

Ja de har redan fått in hela betalningen. Kan se på deras sida. Men just att de meddelar UC satt jag tog kontokredit på 10.000 och att jag övertrasserat till 10.014kr. Det tycker jag är fult och jag förstår inte hur det kunde gå till 10.014kr om jag gjort uttag på 10.000 och sen betalat tillbaka hela med upplupen ränta. Fult gjort. Så jag har försökt kontakta dom så dom kan ta bort övertrasseringen då den absolut inte stämmer. Jag har inte ens kunnat ta ut 10.014kr. Omöjligt. Och vad ska jag med 14kr till liksom.
Jo det är fult :/

Helt sjukt, vilken brottslighet är OK och inte, nekas man på grund av fortkörning?

De skickar massa mejl och sms att de har sänkta krav
Och så frågar jag vad man ska ha i UC score
Inte mer än 50
Tjena

Man borde kolla upp vilka som äger bolaget sen jävlas med idioterna. Söka massa lån med hittepå kontonummer så personerna drabbas av massa förfrågningar. Visserligen kan ta de bort allt men de behöver anstränga sig för det. Har god lust att börja göra sånt mot sånna som beter sig som idioter.

Förlåt om jag missförstår men dessa löjliga 14kr är råkar inte vara någon form av uttagsavgift? Fakturaavgift? Uppläggningsavgift? Aviavgift? Ledsen kompis, du har gjort rätt för dig och behöver inte det här....

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp