Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Brixo är lögnare. Sök ej lån där!!!

förstår Kurden, det är helt onödigt att få en UC reggad om man ändå skall få avslag. Det tar ju ett år att få bort skiten med.

Be om förskott på lönen istället för att ta ett lån.

Ibland tryter det lite i pengarna och då är det bättre att ta förskottslön istället för ett lån.

Snabblån är aldrig en bra deal.

Ibland tryter det lite i pengarna och då är det bättre att ta förskottslön istället för ett lån.

Många företag nekar numera att ge förskott, bl a där jag jobbar. Läs i trådarna så får du en uppfattning.

Nä det håller jag inte med om. Tror det flesta arbetsgivare

Dessutom är det pinsamt och man på jobbet riskerar att betraktas som en omdömeslös person. Är själv djupt skuldsatt men behåller mina ärlighet här i forumet eller nära o kära. Bättre ta ett mindre räntefritt lån (14 dagars) eller lägga in något på pantbanken.

Nä det håller jag inte med om. Tror det flesta arbetsgivare

Dessutom är det pinsamt och man på jobbet riskerar att betraktas som en omdömeslös person. Är själv djupt skuldsatt men behåller mina ärlighet här i forumet eller nära o kära. Bättre ta ett mindre räntefritt billiga lån (14 dagars) eller lägga in något på pantbanken.

Håller med, skulle vara super pinsamt att be om förskott på lönen. Det känns bättre att ha och göra med ett anonymt företag som inte dömer mig som människa.

Jag var i kontakt med Brixo när min UC var över 30% och jag kunde få lån när den var under 30%.

Nu är min UC under 30% med råge och jag blev nekad lån.

Vilka lögnare!!! EN UC i onödan pga deras lögner!!!

Ja nu går det att få lån med risk under 50 procent vid manuell prövning törs ej söka blir nog avslag

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp