Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Brevlåde-ångest

Jag har nu betalat av min inkasso och skulder osv.
Men hur fan kommer man över att ha brevlådeångest?
Jag vet att jag inte behöver vakta brevlådna nå mer. Men jag KAN inte slappna av.
Känns Skit!

Tips?

Jag trodde att den ångesten försvann när man inte har försenade obetalda räkningar på hög.

du kanske ska ge det lite tid och varje dag när du närmar dig brevlådan påminna dig själv om att du faktiskt är grön...

Måste känns skönt! Har långt dit!

Jag trodde att den ångesten försvann när man inte har försenade obetalda räkningar på hög.

du kanske ska ge det lite tid och varje dag när du närmar dig brevlådan påminna dig själv om att du faktiskt är grön...

Måste känns skönt! Har långt dit!
men man kan ju ha missat något.
jag har ångest nästan varje gång som jag får brev från polisen eller något företag eller något som annars skickar e-faktura.

har svurit otaliga gånger när elbolaget skickar något till mig, oftast visar det sig dock att det är dom som ska ge mig en liten slant (har solpaneler)

men man kan ju ha missat något.
jag har ångest nästan varje gång som jag får brev från polisen eller något företag eller något som annars skickar e-faktura.

har svurit otaliga gånger när elbolaget skickar något till mig, oftast visar det sig dock att det är dom som ska ge mig en liten slant (har solpaneler)
Det är fruktansvärt att ha det så, känner igen mig! Det tär på psyket otroligt mkt!

Jag hade exakt samma ångest! Känner igen det så väl! I regel fick jag ett gäng kravbrev i veckan. Hade klarat mig en kall vinter på alla brev jag hade. Det kommer gå över!

Idag undrar jag varför jag aldrig får post. Får i regel två brev i månaden. "Hitta-billigaste-lånet-brev" är det som oftast skickas ut.

Har fortfarande jobbigt när brevlådan ska tömmas (mer än tre år in i skuldsaneringen). Guben min får otäcka kuvert från inkasso och ibland även kronofogden. Blir alltid lite panik när man ser dem innan man ser vem det är till.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp