Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Brev från ferratum

Fick idag det efterlängtade brevet från ferratum :) har bara gått och väntat på det , jag har en kredit på 20k där , stod varning om uppsägning ... stod betala 3800 kr innan den 24 sep ... annats överlämnas skulden till Axactor ... någon som fått bra hjälp hos dom ? För känns som denna räntan hos ferratum är helt omöjlig ..

Axactor tog mitt loanstep/saveland dom var hyggliga.

Fick idag det efterlängtade brevet från ferratum :) har bara gått och väntat på det , jag har en kredit på 20k där , stod varning om uppsägning ... stod betala 3800 kr innan den 24 sep ... annats överlämnas skulden till Axactor ... någon som fått bra hjälp hos dom ? För känns som denna räntan hos ferratum är helt omöjlig ..
Kan tyvärr inte svara på din fråga men undrar om de 3800 kr de kräver av dig är det du ligger efter med totalt eller har de krympt beloppet? Hur mkt låg du efter med?

Kan tyvärr inte svara på din fråga men undrar om de 3800 kr de kräver av dig är det du ligger efter med totalt eller har de krympt beloppet? Hur mkt låg du efter med?
Låg efter med runt 3800 så det jag betalar in gå till räntor :)

Oj, det tror jag inte faktiskt.

Jag fick mitt inkassokrav från Axactor igår, en skuld på ca 35 000 till Ferratum, skall ringa dom på måndag och se vad jag kan få för avbetalningsplan!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp