Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bredband/fiberföretag tar UC?

Hej!
Just nu har jag Telia vanligt ADSL men betalar 500 kr i månaden och tycker det är för mycket och vill nu byta till fiber som är billigare. Men problemet är att jag har ett par betalningsanmärkningar och vill inte stå utan Internet när jag säger upp telia och inte kan teckna någon annanstans pga av de. Så vilka tar UC och nekar vid betalningsanmärkning? Någon med erfarenhet nyligen?

Är fibern indragen i fastigheten redan?

Hej! När jag var i din sits "2 anmärkningar" Så var jag tvungen och betala 12 a 500kr för att få bredband. Där efter som vanligt månads betalningar.
Mitt råd är att du ringer upp och se vad dem har och säga. Och därefter göra en plan för att du ska få bredband!

När jag skaffade fiber från Telia så hade jag uppskattningsvis 15-20 betalningsanmärkningar. Det var inga problem, inkopplat ca fem minuter efter att beställningen var lagd.

Men det finns ju aldrig några garantier i dessa lägen. Beställ först och säg upp det gamla sen?

För ca: 3 år sedan fick jag Bahnhof med flera anmärkningar. En var bara en månad gammal vid tillfället.
Har tidigare erfarenhet med Bredbandsbolaget och dom krävde 12 månaders betalning som deposition som jag sedan fick tillbaka efter ett år. Men det var väldigt många år sedan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp