Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bra ränta idag på ett blancolån?

Hur gick det för dig @Perrrr ? Håller tummarna!

@Gåtan extremt sällsynt (i alla fall här) att se 0.1 på UC. Lite inspirerande :) Och då hade du ändå både blancolån och bostadslån (det kanske iofs är till din fördel). Skönt du fick ner lite ränta med Norwegian.

Imponerande ränta. Både 5.68 och 5.99.

Men 0.1% UC-risk är ju det bästa man kan ha. Fortfarande förvånad dock.

@Gåtan extremt sällsynt (i alla fall här) att se 0.1 på UC. Lite inspirerande :) Och då hade du ändå både blancolån och bostadslån (det kanske iofs är till din fördel). Skönt du fick ner lite ränta med Norwegian.

Glömde skriva att jag även har ett Mastercard hos Coop med 40k i kredit, nyttjat kreditbelopp vid ansökan var c:a 1800. Tyvärr släpar de lite med att uppdatera aktuellt skuldbelopp för jag nollade krediten flera dagar innan.

Ber om ursäkt att jag inte meddelat det men jag kommer inte att söka förrän på tisdag, detta för att optimera utfallet.
Önskar er en fortsatt bra helg!

Ber om ursäkt att jag inte meddelat det men jag kommer inte att söka förrän på tisdag, detta för att optimera utfallet.
Önskar er en fortsatt bra helg!

Vi håller tummarna åt dig!

Sökte redan idag. Nedan följer mina förutsättningar.

UC: 0,2
UC- score: 716
Inkomst: 295k (egen firma)
Lån: 0
Kreditkort: 1 st, utnyttjat 6 :-
Boende: Br (obelånad på papperet)
Underskott: 22k

Ansökte om 95k på 10 år.

Jag hoppades på att få 2-3 % över ”bästa” räntan med tanke på min låga inkomst.
När jag väl sökt fick jag inte se mina erbjudande utan fick ett meddelande att någon från Lendo skulle ringa upp inom 24h. Helt sjukt så jag fick verkligen tokspel och ringde upp dom och då löste det sig men tjejen på Lendo måste verkligen blivit rädd..

Jag fick minst 9 erbjudande varav Ica-banken och Marginalen låg bäst till gällande räntan som låg på 7,5% i effektiv ränta. Eftersom ICA banken inte krävde någon form av komplettering tog jag dessa.
Jag är mycket nöjd med räntan..

Edit. Min Uc gick upp till 0.3 efter ansöka

Senast ändrad:
Sjukt att Lendo har börjat med detta att man inte ska få se sina erbjudanden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp