Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bra ränta, ert bästa lån?

Hon vägrade sänka räntan och sa du måste ha bra anledning/orsak till att få ner den!! Blev så jävla arg, ska vänta tills oktober och då söker jag samlingslån och hoppas bli av med de.
Hon vägrade sänka räntan och sa du måste ha bra anledning/orsak till att få ner den!! Blev så jävla arg, ska vänta tills oktober och då söker jag samlingslån och hoppas bli av med de.
Ja det var dåligt. Man borde omförhandla räntan då och då - i synnerhet då när man kan visa upp ett bra kreditbetyg. Jag har själv knappt förhandlat ränta nån gång men man borde verkligen..

4,1 Coop-lån. men de kräver att nån annan långivare ger ett bättre bud för att de ska sänka till samma, så typ Lendo eller liknande. Annars har jag inget och klaga på dem. Ringer aldrig eller försöker mersälja korv ;)

Exklusive bolån har jag lånat blanco via sbab för en del av handpenningen och den räntan är på 3,75% vilket är min bästa ränta

SEB 135 000 kr, 4,88%
Lendify 493 000 kr, 5,07%.

Fick igenom en räntesänkning hos Lendify igår. Då sökte jag via låneförmedlaren Zmarta. Tidigare låg Lendify-lånet på 7,57%.
Känns så jäkla gött! Minskade månadskostnaden med 600 kr med den sänkningen.
Många bäckar små…..

Ska söka samlingslån om ca 4-5 veckor när jag är prickfri (beroende hur betyget förändras när anmärkningen försvinner), hoppas på 6% pga jag vill samla 400k men får jag lägre är jag såklart glad om det händer.
470k årsinkomst 2021
5-6 ff
okänt underskott men var runt 9000 förra året.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp