Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bra, Hanna Öberg och Charlotte Kalla!

Men människa, varför har du fått det till att jag gjort en skala för vilket beroende/missbruk som är värst? När har jag kommit med något så idiotiskt.

Du tycker att bara för att det finns folk som kan sköta sig, ska det vara fritt fram med spelreklam. Jag tycker inte så, för det har berört mig och folk jag känner, så otroligt hårt.

Jag nämnde inget om övriga beroenden, för dessa har inte berört mig på samma sätt. Men med det menar jag inte att jag är okej med att dessa existerar.

Att jag ska behöva försvara mig känns så otroligt konstigt.
Nej du ska inte behöva försvara dig för något för att du blir inte attackerad på något sätt. Som sagt jag frågande varför du kräktes i munnen av det hon sa och vad det var som var så otroligt fel av det som skapade kräkningar.

Nej du ska inte behöva försvara dig för något för att du blir inte attackerad på något sätt. Som sagt jag frågande varför du kräktes i munnen av det hon sa och vad det var som var så otroligt fel av det som skapade kräkningar.

Har du hört talas om "bildligt talat"?

Jag förstår inte hur artister och elitidrottare som dragit in rejält med stålar säljer sig för skitreklam.

Att avsluta hennes mening med "och sådär" visar bara hur lite hon är insatt eller bryr sig. Money talks helt enkelt.

Messi och neymar tjänar en del. Ändå känner de att de måste gömma pengar på skatteparadis och sen bli påkommen och dömda. Detta borde nog va svaret på alla frågor om varför de gör det. Och de tjänar inte i närheten av vad de jag nämnde tjänar

Messi och neymar tjänar en del. Ändå känner de att de måste gömma pengar på skatteparadis och sen bli påkommen och dömda. Detta borde nog va svaret på alla frågor om varför de gör det. Och de tjänar inte i närheten av vad de jag nämnde tjänar

Önskar dig en trevlig helg.

More money? Som om någon av oss hade sagt nej till 100tusentals lätttjänade svenska riksdaler
Det är väl ganska stor skillnad på oss och någon som dragit in miljoner/miljarder. De behöver inte några lätta 100tusentals kronor.
Men av någon anledning så finns de flera som aldrig tycker de har tillräckligt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp