Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Borgenärer överklagat min skuldsanering ?

Hej!
Allt är väldigt märkligt ..
A Information AB/Collector Portfolio Ltd har överklagat. Att en skuld till dom inte finns med.
Fick bekräftat från Intrum att samtliga lån från Collector finns med i skuldsaneringen. Och Intrum eller Colector inte sålt någon faktura vidare.
Alla mina lån finns med i skuldsaneringen!
Jag ringde A inflation AB.
En man som knappt förstod vad jag sa svarade. Blev verkligen mer förvirrad efter det samtalet. Han gav mig inga svar. I överklagan finns ingen summa angiven.
Vad är detta och vad händer nu?

Hej!
A Information AB/Collector Portfolio Ltd har överklagat. Att en skuld till dom inte finns med.
Fick bekräftat från Intrum att samtliga lån från Collector finns med i skuldsaneringen. Och Intrum eller Colector inte sålt någon faktura vidare.
En man som knappt förstod vad jag sa svarade. Blev verkligen mer förvirrad efter det samtalet. Han gav mig inga svar. I överklagan finns ingen summa angiven.
Har tyvärr inget med Collector att göra.
Googla eller sök här på forumet på ARS enterprise så förstår du vad det gäller, nämligen en fullblodspsykopat tyvärr.

Det är inte Collector och har inget alls med dom att göra. Det är en bedragare som har döpt ett av sina bolag till Collector Portfolio Ltd.

Du har förmodligen haft lån hos något av * bolag för 5-15 år sen till ockerränta. Går förmodligen inte heller överklaga utan konsekvenser eftersom KFM inte brukar bevilja skuldsanering om man har skulder som är tvistiga.
Bara att acceptera att han får pengar han inte egentligen ska ha. Detta är ett loophole i skuldsaneringssystemet han nyttjar.

Se tråden som Lock länkade till.

Senast redigerad av en moderator:
Tycker det står ganska matnyttig om hans upplägg här.
hittar även detta på sidan:
"
Hovrätten över Skåne och Blekinge beslutade 2017-10-04 att en person som drabbats av * hittepåskulder inte längre är betalningskyldig till Kronofgden eftersom det i så fall skulle leda till att riktiga borgenärer får sämre möjlighet att driva in sina fordringar.
Ärendenummer i hovrätten ÖÄ 2162-17.

Hovrätten över Skåne och Blekinge kom med ett beslut 2018-04-26 som innebär att en annan person som drabbats av * inte längre är betalningsskyldig gentemot Kronofogden.
Ärendenummer i hovrätten ÖÄ 3360-17. Ärendenummer i Malmö Tingsrätt Ä 9443-17."

Det är inte Collector och har inget alls med dom att göra. Det är en bedragare som har döpt ett av sina bolag till Collector Portfolio Ltd.

Du har förmodligen haft lån hos något av *** bolag för 5-15 år sen till ockerränta. Går förmodligen inte heller överklaga utan konsekvenser eftersom KFM inte brukar bevilja skulder som är tvistiga.
Bara att acceptera att han får pengar han inte egentligen ska ha. Detta är ett loophole i skuldsaneringssystemet han nyttjar.

Se tråden som Lock länkade till.
Räcker med att ha ansökt.

Att man fortfarande efter alla dessa år inte täppt till det här hålet...

Räcker med att ha ansökt.

Att man fortfarande efter alla dessa år inte täppt till det här hålet...
Ja, det är makalös alltså!
Såg att det finns en lång artikel om honom i Expressen från 2021.
"

Mannen som blev miljonär på desperata och skuldsatta​

Text:​

Utanför lägenheten på trettonde våningen knackar desperata människor på dörren utan att få svar.
Här bor en ung man vars affärsidé är att tjäna pengar på bankernas mardrömskunder.
Med skyhöga räntor har han gett dem miljonskulder, och gjort sig själv till miljonär.
I åtta krypterade datorer har han samlat information om landets alla skuldsatta.
Bland byråkrater runtom i Sverige är han ökänd.
– Han är ett mastermind. Jag är rädd för honom, säger en jurist på Kronofogden.
Nu åtalas 28-åringen för grovt bedrägeri i Helsingborgs tingsrätt.
Men historien börjar i en fattig industrikommun där Findus just delat ut rabattkoder.
"

Hej!
Han kommer lämna sin fodran när tinget sagt att han ska med. Räkna med 5-6månader nu

Han kommer överklaga tills han får med sin skuld i din sanering...
För mig försöker skatteverket komma åt honom....det går så där för han lämnar hela tiden nytt yttrande...å samma gör skatteverket i sin tur....bara går runt runt runt...skatteverket.se överklagande beslutet om skuldsanering för mig i januari och än är det inte klart. Han vet exakt vad han ska göra för att få rätt...hänvisar till massa olika domar osv. Om inte våra myndigheter kan stoppa denna kan ingen det :(

Men går han bara på personer som typ ansökt hos honom / haft lån. Eller söker han upp personer bara spontant som fått inledande typ ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp