Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Borgenär yttrande, egen omprövning

Tänkte lite på detta och är mest nyfiken

När jag frågade kfm status på min omprövning förut, svarade dom att den är under utredning och skickats till samtliga borgenärer att inkomma med yttrande

Är det normalt förfarande? Det var en egen omprövning för högre lön... vad ska dom yttra sig om?

Tänkte lite på detta och är mest nyfiken

När jag frågade kfm status på min omprövning förut, svarade dom att den är under utredning och skickats till samtliga borgenärer att inkomma med yttrande

Är det normalt förfarande? Det var en egen omprövning för högre lön... vad ska dom yttra sig om?
Om det anser att du kan betala ännu mer än vad fogden har fått det till

Vadå, så fogden gör en uträkning och sen ska borgenärerna kontrollera den? Borgenärerna har ju inte mer info än fogden

Låtet skumt

Det är normalt förfarande. Så har det iallafall varit de senaste gångerna jag omprövat, och sist frågade jag för att det tog sådan tid. Och då sa den handläggaren att varje gång man ändrar i beslutet, och man ska få betala mer eller mindre så får borgenärerna tid på sig att yttra sig innan beslutet tas

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp