Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Borgenär som motsätter sig förslag till skuldsanering

Renoverat kåken och inte betalt fakturorna?
Nix, skulder från ett företag som gått i kk. Därav sitter jag inte och namnger f.d leverantörer osv 😊.

Och frågan var ju kring om någon har erfarenhet gällande utkomst efter att ärendet lämnats till jurist (även om varje fall är unikt), sen vem skulden är till torde vara relativt ointressant i den frågeställningen 😎

Nix, skulder från ett företag som gått i kk. Därav sitter jag inte och namnger f.d leverantörer osv 😊.

Och frågan var ju kring om någon har erfarenhet gällande utkomst efter att ärendet lämnats till jurist (även om varje fall är unikt), sen vem skulden är till torde vara relativt ointressant i den frågeställningen 😎

Min uppfattning är att det är vanligast att juristerna godkänner.

Otippat att konkursförvaltaren bråkar. Som Lasseman säger så brukar dem förstå att det är lättast att bara godkänna :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp