Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bor i Kanada med svenska obetalda lån. Kommer dom komma efter mig

Hej! jag har skuld på cirka 400 000 i sverige(till 3 olika bolag). Flyttade till kanada för ca 2 år sedan, och har nu inte betalat mina lån i sverige på 1 år pga jobb brist här. Har inga skulder i kanada och min fråga är om sannolikheten att dom försöker komma efter mig här för att driva in dom ? är det värt det för dom ekonomiskt

Ne de kommer inte lägga tiden.
iaf inte med polaren som bor i USA. Och hans skulder är 3miljoner både till myndigheter och banker.

Sjukt att två personer har bosatt sig i samma land och att det är just Kanada.

Instämmer men varför är det sjukt att det är just Kanada? Det hade väl varit lika sjukt om det va Belgien eller?

Du tycker det är lika rimligt att jämföra med ett land ifrån Skåne typ 60 mil bort och ett land på andra sidan jordklotet?

Belgien är ett utav dom länder som flest svenskar utvandrar till tack vare att EU har sitt säte där...

Kanada är nog inte många svenskar som flyttar till varje år.

Du tycker det är lika rimligt att jämföra med ett land ifrån Skåne typ 60 mil bort och ett land på andra sidan jordklotet?

Belgien är ett utav dom länder som flest svenskar utvandrar till tack vare att EU har sitt säte där...

Kanada är nog inte många svenskar som flyttar till varje år.
Under perioden från mitten av 1800-talet till tidigt 1920-tal emigrerade ungefär 1,5 miljoner svenskar till Nordamerika ( https://sv.wikipedia.org/wiki/Emigrationen_från_Sverige_till_Nordamerika ). Förflyttade sig inte direkt med flyg på den tiden... :) Från Stockholm till Ottawa är restiden ungefär 14 timmar med flyg.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp