Bolån trots bet anmärkning

Vad tyckte dom om det
Hur gick du tillväga
Hur såg dina förutsättningar ut
Jag skickade ett meddelande till Nordea där jag beskrev varför jag befann mig i situationen samt mina förutsättningar och kopia på uC. Jag frågade dom om dom var villiga att se min framtida förmåga.
2 anmärkningar
Ca 720 000 lön
150 000 underskott
Uc risk: 4%
36 förfrågningar!

en bankman hörde av sig och dagen efter (när han kollat med sin chef) fick jag signera elektroniskt

Jag skickade ett meddelande till Nordea där jag beskrev varför jag befann mig i situationen samt mina förutsättningar och kopia på uC. Jag frågade dom om dom var villiga att se min framtida förmåga.
2 anmärkningar
Ca 720 000 lön
150 000 underskott
36 förfrågningar!

en bankman hörde av sig och dagen efter (när han kollat med sin chef) fick jag signera elektroniskt
Glömde: hade ca 400 000 i blancolån som han bakade in i bolånet.
bolån: 2,4 milj
Ensamstående

2 anmärkningar
Ca 720 000 lön
150 000 underskott
36 förfrågningar!

36 förfrågningar o Nordea beviljar? Herregud huset kan inte haft så stor belåningsgrad?

hur gammal var anmärkningarna då?

2 anmärkningar
Ca 720 000 lön
150 000 underskott
36 förfrågningar!

Vilket år var detta

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp