Bolån med blanco

Person 1 årsinkomst 500k, 1.0 uc betyg, 4 förfrågningar, 300k blanco.
person 2 har ca 450k årsinkomst, inga ff inga skulder.
Kontantinsats 700k. Hoppas kunna låna runt eller drygt 2 miljoner
Håller med ovan.
Bara att söka, Absolut inga problem.
Jag hade önskat och drömt för att få era förutsättningar.

Uppdatering
Om 2 veckor får vi tillträde till vårt hus, köpt för 4,5 miljoner vilket betyder att allt gått igenom utifrån mina sämsta förutsättningar !

Uppdatering
Om 2 veckor får vi tillträde till vårt hus, köpt för 4,5 miljoner vilket betyder att allt gått igenom utifrån mina sämsta förutsättningar !
Ja dom var inte så bra. Blir att betala rätt mycket framöver. Lycka till

Uppdatering
Stort grattis!! Håller tummarna inför vårt bankmöte också. får jag lov att fråga vilken bank och om ni har barn? (Det påverkar kalkylen)

Har också lyckats få till ett husköp med väldigt högt blanco ( ca 1 miljon). Banken samlar också 800k till ett lån hos dom så är väldigt nöjd! :)
Nordea? Berätta gärna mer om förutsättningarna och hur mycket ni köpt för.

Har också lyckats få till ett husköp med väldigt högt blanco ( ca 1 miljon). Banken samlar också 800k till ett lån hos dom så är väldigt nöjd! :)
Vad kul att höra! Stort grattis till husköp!
Vad var era förutsättningar?
Får jag lov att fråga hur mycket du betalar i samlingslånet till banken? Skriv gärna PM om du inte vill skriva det här! Nyfiken att höra :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp