Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Boku, via Skrill och Neteller verifiera sig omgående ?

Hej,

Kan man på något sätt verifiera sig per omgående för att kunna nyttja boku via Skrill eller Neteller?

Jag fattar inte vad jag behöver göra för att kunna nyttja det. Har skapat konton och loggat in, både via Neteller och Skrill. Vad behöver jag mer göra för att kunna använda Boku?

Tack.

Hej,

Kan man på något sätt verifiera sig per omgående för att kunna nyttja boku via Skrill eller Neteller?

Jag fattar inte vad jag behöver göra för att kunna nyttja det. Har skapat konton och loggat in, både via Neteller och Skrill. Vad behöver jag mer göra för att kunna använda Boku?

Tack.
Verifiera ditt konto hos neteller och skrill. Enkelt o göra. Ta bara kort på ditt id.

När jag vill verifiera på Neteller står det bara att "det finns inget behov att verifiera ditt konto nu", typ, och att jag bör sätta in pengar istället.

Gör du via mobilen eller dator? Jag fick också det meddelandet men lyckades sen ladda upp på körkort via appen har jag för mig.

Jag tog kort på något jag skrivit på en lapp med mitt ansikte synligt via datorn. Den ville inte läsa mitt körkort. Har hjälpt supermycket för att komma ifatt.

Begärde pengar ut från Neteller idag vid 12 tiden när får jag pengarna ? :S

Begärde pengar ut från Neteller idag vid 12 tiden när får jag pengarna ? :S

Nån gång under morgondagen skulle jag tro. Jag har alltid fått dagen efter om jag inte begärt ett uttag väldigt tidigt på morgonen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp