Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Boku/Telia kan bara sätta in 3000kr/månad.

nån Som vet hur man gör så att ens skrill gör insättning via euro utan att omvandla

Borta för mig på Skrill nu också, måste haft tur som hann sätta in igårkväll antar jag.

fan detta har varit min rädning många månander någon tusen lapp.

nu finns bara siru mobil fast inget o rekomendera.

Kanske kan vara något med att dom bytt licens och opererar nu i IRL ist???väntar kanske på något godkännande eller så (önsketänkande) . får se vad dom svarar...

Hej, varför har Neteller och Skrill tagit bort boku? Finns det något alternativ till vad man kan ta istället för boku? Finns boku någonstans?

Har inte fått svar ännu men det är inte konstigt att boku försvann just igår. Neteller skickade ut ett mail 1a augusti. Där står bl.a.
"De nya användarvillkoren kommer att gälla för ditt NETELLER-konto från och med den 4 augusti 2020. Fram tills dess kommer ditt NETELLER-konto att fortsätta omfattas av våra nuvarande användarvillkor, som fortfarande kan läsas och laddas ner här."

Så det lär ju ha med dom nya licenserna att göra som jag spekulerade i tidigare, får hoppas att boku kommer tillbaka...

Fick svar nyss

Thank you for contacting NETELLER. Please accept our apologies for getting back to you in English but unfortunately, we do not provide support in your preferred language. Further to your query, this is to confirm that due to a business decision BOKU is currently not available for deposit payments for your country of residence. We apologize for any inconvenience caused and we suggest you use an alternative deposit option from the Money In section of your account. Thank you for understanding. Kind regards, Gergana NETELLER Team

Fick svar nyss

Thank you for contacting NETELLER. Please accept our apologies for getting back to you in English but unfortunately, we do not provide support in your preferred language. Further to your query, this is to confirm that due to a business decision BOKU is currently not available for deposit payments for your country of residence. We apologize for any inconvenience caused and we suggest you use an alternative deposit option from the Money In section of your account. Thank you for understanding. Kind regards, Gergana NETELLER Team

Det var ju skit.. då lär det inte komma tillbaka, finns det nåt liknande alternativ bortsett siru som är svindyrt?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp