Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Boku/Telia kan bara sätta in 3000kr/månad.

Boku och tre har inget sammarbete längre, mailade dom för 2 månader sedan och då sa dom att dom vet ej hur länge tvisten kommer pågå !! Försökte för en månad sen och då gick det inte. Undrade om nån hört något ?
Jaha okej de va som faan... tur att man inte bytte till 3 då. Bättre om alla operatörer skulle bojkotta siru ist!

Är det EXAKT 24 timmar mellan insättning med Bokus både vad gäller neteller och skrill?

Har ett nytt abonnemang på halebop, kommer så långt att jag få den 4 siffriga koden men när jag lagt in den står det bara att inga avgifter har dragits från mitt abonnemang, någon som vet felet?

Aha.
Hos mig är det 10 varje månad. Fakturan skapas då också. Och jag får ny surfpott.

Alex vart har du dina tre abonnemang? Maxat mitt halebop, vad för fler abonnemang kan man ta? Vad kör du på? Beställt ett vimla kort men såg att gränsen var på 1000, vad skulle du rekommendera för abonnemang? Tack på förhand mvh

Alex vart har du dina tre abonnemang? Maxat mitt halebop, vad för fler abonnemang kan man ta? Vad kör du på? Beställt ett vimla kort men såg att gränsen var på 1000, vad skulle du rekommendera för abonnemang? Tack på förhand mvh
Gränsen är inte 1000, har vimla och har maxat boku 2 mån + nu även siru så ja nu har man 6500+7500 att betala

Gränsen är inte 1000, har vimla och har maxat boku 2 mån + nu även siru så ja nu har man 6500+7500 att betala

Du behövde inte ställa in någon Max gräns på vimla eller så? Och du köpte billigaste abonnemanget antar jag? Gjorde jag iaf, men måste man ställa in någon Max gräns på själva vimla kontot? Tack på förhand

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp