Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Boku som betalningsmetod?

Är det någon som vet ifall man kan utnyttja maxbeloppet på Neteller för att sedan göra likadant på Skrill? Tillexempel: Jag har tele2 och har kunnat handla på boku för 3000 kr via Neteller och därmed uppnått min månadsgräns. Kan jag sätta in mer pengar via skrill istället eller gäller gränsen överlag på tele2`?

Gränsen gäller överlag på Tele2 vart du än handlar...Telia har en gräns på 5000. Olika från vilken operatör man har...

Nån som vet vilken gräns tre har? Försökte läsa mig till det och såg nåt om 1500...men har själv kunnat handla för 1750 kr än så länge...

Det spelar ingen roll om det är utlands samtal eller betalsamtal. Det är en gräns för rörliga kostnader

Det är ju dock inga problem att höjja den gränsen, dock brukar de göra en intern krita, så gäller väl att inte ha massa obetalt och skött sig :) på telia är det så iaf, dock behöver man ringa eller gå till butik för att höjja

Försöker sätta in via Boku på skrill, men betalningsalternativet finns ju varken på Mobil webbläsare , dator eller app? Någon som har koll på läget och kan hjälpa?

Försöker sätta in via Boku på skrill, men betalningsalternativet finns ju varken på Mobil webbläsare , dator eller app? Någon som har koll på läget och kan hjälpa?

Har du verifierat kontot? Med id osv...när jag hade gjort det så kom alternativet upp.

Har du verifierat kontot? Med id osv...när jag hade gjort det så kom alternativet upp.
Jag försöker, men det när jag trycker på verifikation så kommer det upp att det inte är nödvändigt just nu typ, hittar inte alls hur man varifierar :(

Jag försöker, men det när jag trycker på verifikation så kommer det upp att det inte är nödvändigt just nu typ, hittar inte alls hur man varifierar :(

Så var det för mig också...tror jag lyckades via appen till slut att skicka in det som behövdes. Sen tror jag att jag gjorde en liten överföring med trustly för att verifiera mitt bankkonto.

Lyckades skicka in ID men det blev inte godkänt :( och den där scannings grejen funkar ju inte jättebra :(

Någon som vet varför jag inte får något sms med pinkod från boku på skrill.com
Igår fungerade det utmärkt. Nu har jag en limit på 500 kr igen men får inget sms när jag ska göra köpet ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp