Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bokförd lönutmätning

Blir galen av att vänta. Min sista utmätning har dragits den 26/2. Men det är fortfarande inte bokfört hos kfm. Så trist att vänta! Hur länge brukar det ta?

Allt från några dagar till lite över en vecka bör väl vara rimligt. Låter som lång tid om det inte bokförts ännu. Maila eller ring och fråga annars så kanske dom bokför det direkt om du ligger på lite.

Fortfarande inte. Ringt i dag men de skyller på hög arbetsbelastning!

10 arbetsdagar är inget konstigt när det är pengar som inkommit vid de stora lönebetalnignsdagarna.

Nu har det gått 18 dagar... Så jobbigt psykiskt! Jag vill vara skuldfri

det lät lite länge, bara om någon dag börjar det forsa in pengar från utmätta pensioner och liknande..
HAr du fortfarande skuldsaldo om du ringer till kfm? alltså, inte kollar på UC, UC kan det ta någon vecka innan dom märkt.

UC och Bisnode brukar ligga max en vecka efter med å uppdatera skuldsaldo. Creditsafe (via Tink) tog nästan en månad för mig före det var uppdaterat.

Vet inte helt hur nån faktisk litar på Creditsafe dock. Efter 9 år med skuldsaldo och utmätningar, tycker Creditsafe att jag er en medel kreditrisk. Personligt ville jag satt den till en ekstremt hög risk så kort efter långvarig utmätningsperiod.

Ja jag har ringt kfm varje dag senaste veckan :/

Har haft utmätning i 4,5 år och vill vara skuldfri! Längtan är så stor

Om du har betalat in allt, så er du ju skuldfri, samma vad som står hos nåt kreditkollföretag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp