- Meddelanden
- 22 634
- Mottagna reaktioner
- 16 060
- Poäng
- 10 747
I mina ögon de och Fairlo är de bästa aktörer. Synd bara att de erbjuder så lite lån.
Dom kommer att höja/öka till 20.000 när som helst. Skulle tippa på april.
I mina ögon de och Fairlo är de bästa aktörer. Synd bara att de erbjuder så lite lån.
Oj... så pass.Jag kan inte ens göra uttag på Credway längre sen mina lån hos de andra två gick till inkasso.
Min sambo har varit spärrad på alla tre sen 2014 efter ett inkassoärende.
Låter ju verkligen o proffsigt jag skulle säga upp krediten, de kan även ta kontoavgift i framtiden vem vetFick ett sms idag, i stil med att du är beviljad ett uttag på 25000kr m.m... har en oanvänd kredit på 30.000kr där, skulle de inte stå 30.000kr då i sms:et eller börjar dem fumla med mitt konto också? har använt dem mkt sen jag skaffade det kontot och betalat perfekt, och ibland större summor för att beta ner i deras minsta betalningsstege.. men inte tänkt använda dem nu precis men som buffert om jag blir tvungen. Reagerade bara på att beloppen skiljer sig åt
Ställde precis den frågan i chatten - 3 år blev svaret. Helt sjuktHur länge blir man spärrad hos alla tre om man har Easy credit och Credigo på inkasso?
Jag har haft mina på inkasso för ca 2 år sedan. Sökte på easycredit igår och blev preliminärt beviljad men får väl avslag senare då antagligenStällde precis den frågan i chatten - 3 år blev svaret. Helt sjukt
Menar du uttagavgift?Tar alla dessa 3 bolag ut "extra" för uttag? Typ 295 spänn eller vad det är....