Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bodelning

Det är bra att du är där för barnen, se till att vara stark du klarar det! Tänk på dig själv och barnen i första hand. Du måste tänka på dig själv just nu, ta hjälp av en jurist eller nån typ av kordinator som kan hjälpa dig. Prata med närmsta vänner eller nått, ha en plan och håll dig till den. Kom ihåg du har ingen skyldighet gentemot henne, hon kommer tänka på sig själv tyvärr och det borde du också göra!
Håller med dig men vad är det som får dig att tro att exet är en hon? Jag tror tvärtom, att det är en han. Inte för att det spelar ngn roll.

Jag förstår faktiskt inte helt riktigt. Ni ska sälja huset ,om huset har mervärde 2 miljoner du får 1 och hen 1,vad har ditt lån att göra med det ,dessutom om ingen ska bo kvar i huset då behöver ni inte göra bodelning eller?

Jag förstår faktiskt inte helt riktigt. Ni ska sälja huset ,om huset har mervärde 2 miljoner du får 1 och hen 1,vad har ditt lån att göra med det ,dessutom om ingen ska bo kvar i huset då behöver ni inte göra bodelning eller?
Bodelning ska alltid göras. Tyvärr finns det ingen bortre gräns för när den ska göras, som vid exempelvis bouppteckning. Tyvärr har det blivit allt vanligare att den ena parten förhalar bodelningen, så man kommer ingenstans, tillgångar blir i praktiken frysta. Det kallas t o m för "ekonomiskt" våld.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp