- Meddelanden
- 6 045
- Mottagna reaktioner
- 2 812
- Poäng
- 1 987
Det stämmer !Har de slutat att hjälpa till för ni kommit till uppsägningsfakturan eller även när ni ”bara” efter med 2 månader och betala en av dem?
Det stämmer !Har de slutat att hjälpa till för ni kommit till uppsägningsfakturan eller även när ni ”bara” efter med 2 månader och betala en av dem?
Det stämmer !
två frågor i en fråga Dom har inte blivit hårdare att betala tex 1 av 2 , däremot om man kommer till uppsägning så måste allt in ! Tror att många har släppt deras lån till inkasso och sen kronofogden och det blir nog en del kredit förluster kan man tänka sig faktisktFrågade lite luddigttvå frågor i en fråga
Alltså för ni kommit till uppsägningsfaktura?
De har inte blivit hårdare med att ligga efter med 2 fakturor och betala 1 av dem?
Den är väl inte värre en "vanlig" anmärkning fr utslag? Har haft misskött kredit och den syntes bara på uc och inte på Bisnode eller creditsafe.missbrukad kredit är den värsta sorten man kan få av alla anmärkningar.
Fick svälja min stolthet och sälja av datorn sålänge, får köpa någon skräp dator framöver när jag får in lönen.Enligt egen erfarenhet är Intrum och Svea topp två i klassen värsta inkassobolagen. Går din skuld till Intrum eller Intrum Invest (som jag tycker är helt ok och hjälpsamma)?
Det var ju jättebra gjort! Hellre utan dator än ha anmärkning!Fick svälja min stolthet och sälja av datorn sålänge, får köpa någon skräp dator framöver när jag får in lönen.
Men betalade in på söndagen, och det var registrerat idag, så undvek missbrukad kredit och uppsägning