Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bluestep privatlån

Precis lika hårda som storbankerna du får inte räkna med andra inkomster än de som syns på
UC så har du bidrag eller andra inkomster får du inte räkna med det så låt dig inte luras av reklamen de är inte några goda feer.

Men de godkänner ju betalningsanmärkningar och även skuldsaldo? Någon som fått beviljat?

Men de godkänner ju betalningsanmärkningar och även skuldsaldo? Någon som fått beviljat?

Var står det att de godkänner skuldsaldo? Räntan om du har betalningsanmärkning är från 25,5% vilket gör att den kan bli väldigt hög då de har individuell räntesättning.

Det stå att de godkänner Max 50000 i betalningsanmärkningar, det innebär väl att de godkänner skuldsaldo?

De godkänner inga lån om man har fler UC än 20
Sen tror jag inte de beviljar privatlån med skuldsaldo däremot kanske om du har säkerhet i typ av villa

Om man ska belåna sin bostad måste man flytta alla sina bolån till dem, så det är inte värt att belåna bostaden hos dom.

Sökte ett lån hos Bluestep för några månader sedan (fick det inte), men lade nu märke till att UC-förfrågan hamnat under "x frågor har registrerats hos UC utan att frågorna redovisas i upplysningen", och alltså inte som en vanlig UC. Är det vanligt förfarande hos Bluestep, och i så fall... innebär det att det inte "kostar" något att försöka igen där?

Ingen som sökt nyligen och som kan verifiera?

Ber om ursäkt för bump, men finns det verkligen ingen som kan kolla hur Bluesteps UC FF registrerats för dem? Sugen på att söka på nytt då min score blivit lite bättre, men inte om det blir en "fullvärdig" FF.

Är du säker på att du sökte hos blustep för några månader sedan, och inte hos en låneförmedlqre såsom Lendo eller Freedomfinance? Bluestep finns ju med hos några sådana, och där kan de ju ha tagot en "dold" upplysning.

Hursomhelst, jag har inget svar på din fråga, då jag inte sökt direkt hos Bluestep, men fick en sådan "dold" UC från bluestep, då jag sökte via freedomfinance

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp