Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag har också varit i kontakt med Bluestep, de har ett krav på MAX 20 uc, annars beviljar de absolut inte, men har också hört att de inte är så enkla som de låter!
Reklamen som visas nu igen på tv stämmer inte med verkligheten de är inga feer, utan det är lika svårt att få privatlån hos Bluestep som hos andra långivare.
Man tycker att någon här på forumet skulle ha beviljats det lån på Bluestep som är maximerat till 50tusen kronor och där dom tillåter bet.anm och skuldsaldo hos KF på högst 25000 kr, men i denna tråden såg det inte hoppfullt ut. Bluestep borde ju ändå vara sista halmstrået av blancolån när du råkat få bet.anm och skulder hos KF, men kanske reklamen är överdriven för att locka, men vad lockar dom? Om dom enl reklamen har gett sig in i en nisch med på hemsidan skrivna erbjudanden till skuldsatta så borde väl någon få lån där. Jag har 13 förfrågningar hos UC och ett kvarvarande skuldsaldo på 19tusen hos KF (avbetalar 10000 kr/mån). Skulle bli väldigt mycket hjälpt av att få bort alla smålån/smslån som jag varit så dum och dragit på mig för jag tjänar drygt 300 000 kr/år så betalningsförmåga finns för övriga krediter men som det är nu så tror jag inte ens på Bluestep. Jag mailade och frågade dem utifrån mina förutsättningar och fick till svar: ansök så ska vi pröva dina möjligheter. Så är det ngn som lyckats få detta blancolån upp till 50000kr? Skulle vara tacksam för att höra hur er situation (inkomst/skulder/anmärkningar/skuldsaldo) såg ut vid ansökan.
Tack på förhand
jo meb det är 2 helt skilda lån.bluestep beviljar lån med säkerhet.du kan ha anm.mm men skuldsaldo hos kfm går dw inte med på.allt annat dåligt i ekinomin går bra.men sen ska man ju också klara deras månadsbetalning.o de är tydligen svindyra om man löser andra som fått lån där.ja sen skall man ju också ha en bra säkerhet.
sen erbjuder dom tydligen också privatlån utan säkerhet.deras privatlån är lika "tuff"som andra banker.
reklamen som går på tv är lån med säkerhet.gå in på deras hemsida o läs allt står där.sen ja är reklamen völdigt missvisande.det låter såå bra.
Jag fick 110k har dock inga anmärkningar,men hade däremot MASSOR med krediter hos olika banker(outnyttjat,hade ingen aning)och Max 5UC.Så mina skulder är borta om 7månader!Toppen!Men skulle jag varit medveten om mina beviljade krediter hade jag sagt upp dom och ansökt om ett banklån med lägre ränta.Men nu får det vara så
Det var ett oseriöst svar av en oseriös handläggare. Denne skall DIREKT kunna se huruvida du kan då lån efter de uppgifter du lämnar. Det är ett jädra jiddrande med våra UC som vi får äta upp om de nekar dig.
Gå in på din UC, skriv ut en UC, skicka in den till bluestep. Räcker det som underlag för en kreditbedömning så är det tvärt bevisat att det INTE är meningen att vi skall bli skuldfria!
Jag funderar på att göra exakt detta, skicka kopia på uc:n från minuc.
Är banken seriös så bör väm en handläggare enkelt kunna granska den och ge mig besked om lånmöjligheter direkt?
Tänkte prova springfinance, bluestep privatlån. Fler förslag?