Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bluestep privatlån

Hej!
Är det någon som har koll på bluestep privatlån? Alltså inte varianten där man sätter huset eller lägenheten som säkerhet. Nån som har testat och vet?

Sökte nyss , efter 1h så ringde en handläggare upp,

Nej blev svaret , flera faktorer spelade in... för låg inkomst 150.000 samt för många förfrågningar.

vad trist! bluestep är ju normalt inriktade på kunder som inte har världens bästa rating. Åtminstone är det ju så de marknadsför sig

Jag har provat där och när dom ringde mig för att göra en låneansökan så sa hon att dom har en gräns med 20 UC förfrågningar.. Så har man mer än 20st så är det kört.

max 20 uc

Stopp här med max 20 uc kan tycka att de borde upplysa om det innan de tar uc blec en till nu

Stopp här med max 20 uc kan tycka att de borde upplysa om det innan de tar uc blec en till nu

Jag hann säga till innan UC togs, hon frågade om betalningsanmärkning fanns och då sa jag nej att anledningen till att jag inte får lån nån annanstans är pga alla förfrågningar.

Har talat med dom på telefon, med betalningsanmärkning kan man låna max 50.000:- och dom erbjöd då en ränta på 28 %.

Är detta ett lån där man belånar sin bostad? Jag hittar inget annat på Bluesteps hemsida.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp