Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bluestep privatlån - Någon som ansökt?

Får jag fråga hur mycket lån du hade? Tycker inte de borde bry sig om sms lån då man kan läsa på ja-låns hemsida att deras samarbetspartner är just bluestep..

JAg hade mycket lån dvs flera hundra tusen

Kräver de alltid in kontoutdrag? Jag menar ser de då alla sms lån som kommer in och ut lär det väl bli avslag? Ska ändå ringa och kolla med dom idag...

Nä fan jag vågade inte. Hade luren flera ggr men hatar att ringa långivare! Blan det värsta jag vet!

Förstår dig! Har också varit på väg flera gånger, men törs inte....

Jag ringde dem, men fick en anmärkning om misskött kredit i februari, och man får inte ha anmärkningar som är nyare än 6 månader, jag tycker ibland att Bluestep marknadsför sig lite fel, för de har en massa krav som inte framgår. Max 20 förfrågningar osv...

Ja, de är ingen god fe som kan hjälpa när ingen annan gör det som de försöker framställa sig.
Är precis lika krångliga och svåra som storbankerna.

Visst är det vilseledande reklam, men samtidgt står det på deras sida att du få har max 5 anmärkningar som ej överstiger 25000kr stog det när jag sökte ,då uppfyllde jag deras villkor och fick ett lån ,tänker då på blancolånet dom har.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp