- Meddelanden
- 395
- Mottagna reaktioner
- 59
- Poäng
- 187
Jag fick 370.000 med 17 % i betyg.Inte ett ljud än från Swedbank men det tar några dagar innan dom hör av sej står det lite här och var. Tycker att dom borde höra av sej fortare om det är avslag... Men troligen blir det väl avslag, såå hur är Bank Norwegian? Läste runt lite å verkar rätt lätta och snabba och att många får ett högre belopp godkänt än vad som sökt. Om ja behöver ca 250 tusen men är osäker på om dom beviljar, skall jag söka typ 100 tusen då jag ändå kanske kan välja 200 tusen el mer när dom behandlat ansökan? Bara för att inte trigga några onödiga alarm hos dom... Sett folk här som fått beviljat stora summor med lägre lön och riktigt dålig score uppåt 20%... Nåt tips hur man tar sej an BN bäst?

Måste nypa mej i armen! Tänkte ringa Swedbank precis å fråga va som sysslar med med så ringde dom när ja höll i luren, supertrevlig kvinna å inga misstänksamma frågor, inga frågor el kommentarer om skitlånen el enorma underskottet som syns i UC. Inget snack, lånet på 1,35 miljoner beviljat och hon hade kollat andra lägenheter där ja bor och min uppskattning av värdet stämde med hennes. Och hon lät mest glad att jag själv sköter lösandet av mina smålån men att dom givetvis tar sej an SEB bolånen själva, kan tänka dom njuter av att sno kunder från andra storbanker. Pantbrev å sånt fixar dom åt mej å enda ja behövde göra var att låta lönen gå in på Swedbank istället! Skuldbrev på väg för påskrift, resterande belopp på ca 300 tusen sätts in på mitt Swedbank konto sen. Tror inte det är sant! Oh man, nu skall här lösas och spärras sen! Galet!