Bluestep bolån, erfarenheter?

En fråga.
Jag vet att Bluestep beviljar bolån med säre förutsättningar, anmärkningar och dylikt eftersom att dom helt enkelt har högre ränta och använder lägenheten som pant.
Min fråga är om det gäller vid hög blancobelåning också?

En fråga.
Jag vet att Bluestep beviljar bolån med säre förutsättningar, anmärkningar och dylikt eftersom att dom helt enkelt har högre ränta och använder lägenheten som pant.

Jag skulle nog tro vid ”högre blancobelåning”, tror nordax också lånar ut till ungefär samma kunder som bluestep.

För oss var bluestep aldrig aktuellt då räntan hade kostat för mycket...

En fråga.

Det måste du nog fråga dom om

Det måste du nog fråga dom om

Ja jo det kan jag göra men jag tänkte om någon här har erfarenhet utav det. Annars hade man kunnat kapa hälften av frågeställningarna på forumet om man direkt hade ringt in till KFM/Inkassobolag/kreditinstitut istället för att ställa frågan här :D

Ja jo det kan jag göra men jag tänkte om någon här har erfarenhet utav det. Annars hade man kunnat kapa hälften av frågeställningarna på forumet om man direkt hade ringt in till KFM/Inkassobolag/kreditinstitut istället för att ställa frågan här :D

Sant, jag tänkte mest att frågan är så specifik att ingen varit med om det och det inte ens äe säkert att bluestep svarar..:)

Det är inte riktigt aktuellt dock hehe.
Undrade mer utav ren nyfikenhet om någon hade erfarenhet med hög blancobelåning, tills jag har handpenningen kommer ju min belåning minskat kraftigt men det är alltid bra att höra sig för innan och framförallt ha en plan B...

Bortsett ifrån frågeställningen har Bluestep höga krav på kontantinsats och tar en horribelt hög ränta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp