Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Blir tokig på mig själv

Samtidigt kan det ju anses som gynnande av vissa om man inte kan betala på alla skulder man har...

Du ska inte betala på några skulder fram till ev inledande, passa på lägg upp en buffert
Inte jag som sökt skuldsanering:)
Har också för mig att det är så att man inte ska betala på nån skuld...

Då anser jag man inte gjort heller allt för att betala på sina skulder ? Då har
Fast man ska väl ha gjort allt man kan innan man söker skuldsanering? När man väl söker anser man ju att det inte finns nån annan väg, man har redan testat allt och skulderna bara ökar ändå

Fast man ska väl ha gjort allt man kan innan man söker skuldsanering? När man väl söker anser man ju att det inte finns nån annan väg, man har redan testat allt och skulderna bara ökar ändå
Alla tycker säkert olika :) men säg du spara undan 100k innan skuldsaneringen går igenom så blir det kanske lite fel ! För alla har ju inte skulder hos kronofogden när dom söker ! Och det tar oftast 4 mån innan löneutmätning drar igång ! Skulle med bli fel kan jag tycka :)

Alla tycker säkert olika :) men säg du spara undan 100k innan skuldsaneringen går igenom så blir det kanske lite fel ! För alla har ju inte skulder hos kronofogden när dom söker ! Och det tar oftast 4 mån innan löneutmätning drar igång ! Skulle med bli fel kan jag tycka :)
Sant! Viktigast är nog ändå att man inte tar nya lån eller utnyttjar krediter man har. För att verkligen kunna visa att man nåt en brytpunkt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp