Inte jag som sökt skuldsaneringDu ska inte betala på några skulder fram till ev inledande, passa på lägg upp en buffert
Fast man ska väl ha gjort allt man kan innan man söker skuldsanering? När man väl söker anser man ju att det inte finns nån annan väg, man har redan testat allt och skulderna bara ökar ändåDå anser jag man inte gjort heller allt för att betala på sina skulder ? Då har
Alla tycker säkert olikaFast man ska väl ha gjort allt man kan innan man söker skuldsanering? När man väl söker anser man ju att det inte finns nån annan väg, man har redan testat allt och skulderna bara ökar ändå
men säg du spara undan 100k innan skuldsaneringen går igenom så blir det kanske lite fel ! För alla har ju inte skulder hos kronofogden när dom söker ! Och det tar oftast 4 mån innan löneutmätning drar igång ! Skulle med bli fel kan jag tycka 
Sant! Viktigast är nog ändå att man inte tar nya lån eller utnyttjar krediter man har. För att verkligen kunna visa att man nåt en brytpunkt.Alla tycker säkert olikamen säg du spara undan 100k innan skuldsaneringen går igenom så blir det kanske lite fel ! För alla har ju inte skulder hos kronofogden när dom söker ! Och det tar oftast 4 mån innan löneutmätning drar igång ! Skulle med bli fel kan jag tycka
![]()
CSN betalade jag på fram till inledande.Inte jag som sökt skuldsanering
Har också för mig att det är så att man inte ska betala på nån skuld...
Håller helt med digSant! Viktigast är nog ändå att man inte tar nya lån eller utnyttjar krediter man har. För att verkligen kunna visa att man nåt en brytpunkt.