- Meddelanden
- 1 316
- Mottagna reaktioner
- 248
- Poäng
- 447
Måste bara skriva av mig,
Jag har nu lån på ca 700 tusen, inkomst på 34220 före skatt, jämnkar just nu så får ut ca 27 tusen beroende på vab osv.
Men ÄNDÅ måste jag sitta och söka krediter.
Men nu är det dags att spärra mig att ens kunna söka. Från att ha ca tre ff kvar I juni till att försökt samla nu till att ha 7 i juni
men en blir 6 mån i juli, två blir 6 mån i augusti resten i november och tills dess ska jag mata in varenda krona.
Tror ni om man matar ner skulderna och de minskar sen att ff blir 6 månader gamla. Kan de finnas en liiiten chans att lyckas få ett samlingslån.
Nu är det dags att skräpa sig

Jag har nu lån på ca 700 tusen, inkomst på 34220 före skatt, jämnkar just nu så får ut ca 27 tusen beroende på vab osv.
Men ÄNDÅ måste jag sitta och söka krediter.
Men nu är det dags att spärra mig att ens kunna söka. Från att ha ca tre ff kvar I juni till att försökt samla nu till att ha 7 i juni
men en blir 6 mån i juli, två blir 6 mån i augusti resten i november och tills dess ska jag mata in varenda krona. Tror ni om man matar ner skulderna och de minskar sen att ff blir 6 månader gamla. Kan de finnas en liiiten chans att lyckas få ett samlingslån.
Nu är det dags att skräpa sig