Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Blir inte beviljad lån trots hög inkomst. Behöver råd!

Ska jag söka 500tkr direkt eller dela upp? Uppge den inkomsten som står på UCn eller korrekta som är mycket högre då 2019s innehöll endast för 9mån.

tack

jag skulle sökt 500 på en gång, kan de inte bevilja så mycket så kommer de ge ett bud under.
Och jag hade såklart skrivit din månadsinkomst som du har nu om den nu är högre än årsinkomsten!

lycka till och uppdatera gärna

Ska jag söka 500tkr direkt eller dela upp? Uppge den inkomsten som står på UCn eller korrekta som är mycket högre då 2019s innehöll endast för 9mån.

tack

Det går alltid ringa låneförmedlaren och be dom sänka ansökt summa, om du inte får några bud på 500. Men allt som oftast så får man bud under sitt sökta om de inte kan bevilja allt.

Ange det du tjänar idag. Släng iväg en ansökan och håll oss uppdaterade :)

Hur står påverkan har bolånet på belåningen för blanco? Sen hur kommer det sig att UC visa hela bolånet istället för halva, om det är två som är låntagare? Någon som vet

tack

Hur står påverkan har bolånet på belåningen för blanco? Sen hur kommer det sig att UC visa hela bolånet istället för halva, om det är två som är låntagare? Någon som vet

tack

Fråga 2, det beror på att du är återbetalningsskyldig för hela beloppet, inte halva.

Icas handläggare ger nog bara standard svar, inte ens säkert de vet hur deras algo funkar fullt ut.

Sök hos Lendo.

tack

Det är bara två låntagare så länge båda betalar... Om hon av någon anledning inte kan eller vill betala på lånet längre, så kommer du att få betala hela lånet själv. Det har du väl skrivit papper på att det är ok för dig när ni var på banken.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp