Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

bli beviljad lån på ca 250 000 hos banken

Tror du det är möjligt att få frysa ränta så man kan lyckas betala av?
Jag har fast tillsvidare tjänst fick det direkt :) men har vart sjuk denna månad så vart lite chokad, trodde de skulle påverka mig nästa månad... Så annars hade ja löst det. Hr bokat tid på banken nu, så är bara att hålla alla tummar och tår

Det är ALLTID värt att ta den diskussionen med inkassobolagen. De vill ju ha sina pengar. Visst det tar emot att ringa (eller mejla) dem och förklara läget, men vinsten är att man kan förhandla till sig fryst ränta under en viss tid och en mer förmånlig avbetalningsplan.
Sedan så - har du fast anställning redan från början så är ju det jättebra ... dock tror jag ändå att de mer seriösa bankerna vill se att du har varit på jobbet i mer än 1 månad.

Men hur som så ... lycka verkligen till på banken och att du får den hjälp du behöver!

Räknade ihop allt, strök mitt största lån å hamnade på 112000 å de kanske banken kunde lösa... Nu är det bara å ha magknip tills dem ringer. Senast imorgon sa de, hon var tvungen å få det godkänt av chefen me tanke på alla mina förfrågningar. Annars hade de inte vart något problem sa hon :/

Räknade ihop allt, strök mitt största lån å hamnade på 112000 å de kanske banken kunde lösa... Nu är det bara å ha magknip tills dem ringer. Senast imorgon sa de, hon var tvungen å få det godkänt av chefen med tanke på alla mina förfrågningar. Annars hade de inte vart något problem sa hon :/
Hoppas att de går bra för dig när de hör av sig. Vände du dig till din egen bank eller någon låneförmedlare oavsett vad så lycka till.

Börjar hos min egen bank, nekar dem vet ja inte vad jag gör

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp