- Meddelanden
- 1 469
- Mottagna reaktioner
- 424
- Poäng
- 557
Har jämt försökt haft huvudet högt o vara glad trots dessa skulder men idag brast allt. Bilskatten va betalt trodde jag då de dragits i torsdags/fredags från min löneutmäting...jag o barnen tog bilen o åkte o handla vilket ja inte skulle gjort. Polisen stoppa oss me blåljus:/ dom ville ta skyltarna då skatten ej va betald men jag visa bevis på att löneutmätingen dragits o att skatten skulle va betald...dom va ändå schysta o tog inte skyltarna. Efter de bröt ja ihop.....Barnen sa att ja inte skulle va rädd för polisen va ju jätte snäll
..jo han va ju de. Haha.
Men resten av kvällen känns skit. Vill bara gömma mig gräva ner mig. Jag har 25 tusen kr kvar på min löneutmäting:/ och avbetalningsplaner kvar...en på 25 och en på 33 ca.
Jag jobbar inte heltid och i sommar blir ja mamma ledig... hur blir de då hur mkt kommer dras då???:/ känns som man aldrig blir av me detta..de dras nu 3 tusen varje månad o ibland betalar ja in lite extra. Hoppas på o få tebax en rejäl slant på skatteåterbäringen oxå...har begärt förskott av de om ja får nu.
De e så jobbigt de här....Hur fan kunde ja försatt mig i denna skit:/ har inge spelberoende utan handlar om att jag fasnade i sms låne karusellen...behövde pengar en månad då de krisa o sen låna man mer o mer sen blev de bara skit av allt. Min snälla sambo har betalat bort massor åt mig o han vet om min situation nästan fullt ut..att jag har löneutmäting o han betalar nu de mesta hemma så ja ska bli kvitt skiten. Men ha vet inte om mina 2 avbetalningsplaer på nästan 55 tusen kr...
mår så dåligt o kan inte slappna av just nu...
Har spärrat mig från alla skit långivare typ o kommer aldrig mer ta nya lån. Längtar tills den dagen jag är skuldfri...kuna leva normalt o vara lycklig
Fan va rörigt inlägg...ville bara skriva av mig lite
..jo han va ju de. Haha.
Men resten av kvällen känns skit. Vill bara gömma mig gräva ner mig. Jag har 25 tusen kr kvar på min löneutmäting:/ och avbetalningsplaner kvar...en på 25 och en på 33 ca.
Jag jobbar inte heltid och i sommar blir ja mamma ledig... hur blir de då hur mkt kommer dras då???:/ känns som man aldrig blir av me detta..de dras nu 3 tusen varje månad o ibland betalar ja in lite extra. Hoppas på o få tebax en rejäl slant på skatteåterbäringen oxå...har begärt förskott av de om ja får nu.
De e så jobbigt de här....Hur fan kunde ja försatt mig i denna skit:/ har inge spelberoende utan handlar om att jag fasnade i sms låne karusellen...behövde pengar en månad då de krisa o sen låna man mer o mer sen blev de bara skit av allt. Min snälla sambo har betalat bort massor åt mig o han vet om min situation nästan fullt ut..att jag har löneutmäting o han betalar nu de mesta hemma så ja ska bli kvitt skiten. Men ha vet inte om mina 2 avbetalningsplaer på nästan 55 tusen kr...
mår så dåligt o kan inte slappna av just nu...Har spärrat mig från alla skit långivare typ o kommer aldrig mer ta nya lån. Längtar tills den dagen jag är skuldfri...kuna leva normalt o vara lycklig
Fan va rörigt inlägg...ville bara skriva av mig lite