Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Blev precis av med utmätningsförsök och ser ingen historiskt skuldsaldo

Hej!

Jag precis av med anmärkningen utmätningsförsök som uppstod för 3 år sedan.

Uc gick upp från 7.2 till 8.9 men ser ingen notering om historiskt skuldsaldo.

Bisnode gick från rating kan ej ges till 8, ingen notering om historiskt skuldsaldo.

kan jag fått sekretess?

Det finns nog där, men det inkluderas bara inte i "min upplysning" hos UC. Långivare får nog full rapport.

Har du kreditkollen? Om du har det och kollar på länken under "Skapa PDF"-knappen, där det står någonting om gamla rapporten. Där finns det med, så jag utgår från att den informationen sprids till långivare också.

Det finns nog där, men det inkluderas bara inte i "min upplysning" hos UC. Långivare får nog full rapport.

Har du kreditkollen? Om du har det och kollar på länken under "Skapa PDF"-knappen, där det står någonting om gamla rapporten. Där finns det med, så jag utgår från att den informationen sprids till långivare också.
Nej inte med där heller.

Eller suck där var det med

Sekretess på utredningsrapport/utmätningsförsök går vad jag vet inte.

Frågan var om historiskt skuldsaldo. Utmätningsförsök (anmärkningen) borta idag.
Förstod fel. Nej den skulle ju sekretessmarkerats direkt när den försvann från saldo i så fall

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp