Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Blev beviljad flera samlingslån!

Trist. Tyckte att Advisa var lättare än Lendo den gången jag testa att använda dem

Ja alltså det håller jag med om men menar mer om nu Advisa ska gå under Sambla så lär dom säkert bli del av deras "metoder" med otroligt påstridiga säljare och en sämre plattform generellt. Trist som du säger.

Har också gillat Advisa sen jag började använda dom men ändrar dom sin process så som det verkar så får det bli nån annan förmedlare framöver.

Detta förklarar kanske varför jag blir spammad av Advisa flera gånger i veckan på SMS och mail om att jag sökte lån för ett år sedan och nu ska söka lån igen. Tyckte det påminde om Samblas ansvarslösa teknik som bygger på trakasserier och lögner.

I vart fall är jag glad att OP har fått ordning på sin ekonomi och att OP har positivt att säga om Sambla, eftersom de inte har gott rykte om sig. Kanske det är ett paradigmskifte för dem nu när de gått ihop med Advisa. Bara den här förbannade "Anna" kan sluta spamma mig...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp