Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Blev beviljad Bank Norwegian kort

Hej!
Blev beviljad igår kreditkortet via BN och har redan gjort en överföring till mitt bankkonto men ej fått kortet än. Nu idag när jag kollar transaktioner ser jag att transaktionen är borta och det står under överföring att tjänsten inte är tillgänglig.

Är det så att man inte kan överföra förrän man fått kortet fysiskt eller hur funkar det?

Nu när jag loggar in står det ”inget kreditkort finns”.
Har någon haft det så tidigare? Jag fick liksom att det var beviljat samt fick mejl att mitt nya kort var på väg.

Har de gjort avslag nu?

Fasen vad konstigt detta lät. Har dom möjlighet att makulera hela skiten kanske för att du överförde med en gång? Ovanligt är det oavsett.

Har du läst villorna för kortet. Det är kanske inte tillåtet att göra den sortens transaktion.

BN är skumma. Sökte utökning på kortet och fick avslag. Har bara 40' i limit. Taxerar över miljonen och mycket bra UC utan anmärkningar eller dylikt.

För flera år sen gav dom mig blanco på nästan halvmiljonen med uselt betyg och låg inkomst och hårt belånad. Avslutat sedan länge och alltid skött alla betalningar till alla.

Förstår inte alls deras tänk.

Fasen vad konstigt detta lät. Har dom möjlighet att makulera hela skiten kanske för att du överförde med en gång? Ovanligt är det oavsett.

Jag läste lite i en annan tråd att det kunde ta tid att kortet ska aktiveras. Men vet inte asså

Har du läst villorna för kortet. Det är kanske inte tillåtet att göra den sortens transaktion.

Jag gjorde liksom en vanlig banköverföring till ett Swedbank konto. Stod att det var överfört men sen stod det tjänsten är otillgänglig.
Och idag stod det att inget kreditkort finns tillgänglig, ansök här. väldigt märkligt.

Jag har haft detta kortet i 2 omgångar. Båda gångerna har jag gjort en överföring 1 minut efter jag blivit beviljad på hela krediten till mitt bankkonto där pengarna landat 1-2 dagar senare. Känns som dom har tekniskt strul kanske?

Jag har haft detta kortet i 2 omgångar. Båda gångerna har jag gjort en överföring 1 minut efter jag blivit beviljad på hela krediten till mitt bankkonto där pengarna landat 1-2 dagar senare. Känns som dom har tekniskt strul kanske?

Kan någon testa att logga in o se om det står tjänsten är otillgänglig under överföring hos er?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp