Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Blev av med bil i poliskontroll

Har skickat in om rättelse av beslut då jag är i behov av bil så visar sig vad beslutet blir, jag vet att den jag "lånade" hade för högt värde

Har skickat in om rättelse av beslut då jag är i behov av bil så visar sig vad beslutet blir, jag vet att den jag "lånade" hade för högt värde
Rättelse att du vill få tillbaka lite pengar när den säljs, alltså att det ska in ett förbehåll, eller rättelse ge tillbaka bilen?

Inte helt osannolikt att det går vägen
Kan ju alltid hoppas för måste ha bil för att klara av att ta mig till jobbet kvällar och helger. Men fick lov att skicka in ny rättelse 2 gånger för glömde skriva att det var för att få pengar till billigare bil av försäljningen. Har aldrig skrivit en sån förut så tänkte inte på det men hoppas dom förstår

Men kan alla med skulder bara bli av med sin bil nu? Då kan de ju plocka varenda bil. Usch jag blir så skrajsen, står och balanserar till eventuell utmätning. Kämpar för att klara mig därifrån. Men vi har ingen kollektivtrafik och jag har två små barn. Bilens värde kanske 50000. Fy jag skakar efter det här inlägget

Men kan alla med skulder bara bli av med sin bil nu? Då kan de ju plocka varenda bil. Usch jag blir så skrajsen, står och balanserar till eventuell utmätning. Kämpar för att klara mig därifrån. Men vi har ingen kollektivtrafik och jag har två små barn. Bilens värde kanske 50000. Fy jag skakar efter det här inlägget
Ja är lite knepig lag, kan ju förstå den om man typ finns med i belastningsregistret m.m men vanligt folk drabbas ju av det här som kämpar med att bli av med skulderna

Ja är lite knepig lag, kan ju förstå den om man typ finns med i belastningsregistret m.m men vanligt folk drabbas ju av det här som kämpar med att bli av med skulderna
Ja, alltså detta trodde jag inte. Fy mår så dåligt sen innan, nu blev det värre

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp