- Meddelanden
- 35
- Mottagna reaktioner
- 5
- Poäng
- 32
I vilket beslut? När dom tog bilen?Står det inget om förbehåll i beslutet?
I vilket beslut? När dom tog bilen?Står det inget om förbehåll i beslutet?
Ja. Antingen i det pappersbeslut du fick på plats eller det som skickades per post eller kivra i efterhand.I vilket beslut? När dom tog bilen?
Har inte fått beslut på post eller kivra än, det jag fick på plats står det bara att dom tar bilen med stöd av vad lagen heter och att dom värderade den till 90k var i fredags kväll dom tog denJa. Antingen i det pappersbeslut du fick på plats eller det som skickades per post eller kivra i efterhand.
Kan kolla papperet imorgon som jag fick på plats när dom tog bilenJag brukar då skriva in förbehållet om det ska vara något direkt på det analoga...
Var det papperet du skrev om, står inget om något förbehåll på det iafJag brukar då skriva in förbehållet om det ska vara något direkt på det analoga...
Vad jag menade, tydligen inte tydligt nog, var att jag inte vet om barnen aktiviteter vägs in i bedömningen om bilbehov.Man får lov att nyttja fordonet till dem båda![]()
Det gör det oftast inte. Det är väl om barnen har speciella behov som det kan vara en del i bedömningen.Vad jag menade, tydligen inte tydligt nog, var att jag inte vet om barnen aktiviteter vägs in i bedömningen om bilbehov.