Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Blev av med bil i poliskontroll

Blev stoppad i vanlig poliskontroll, såg jag hade skulder och kronofogden var på plats så bilen togs. Den stod på min bror och värdet på den enligt fogden var 90k. Min fråga är kan man få av försäljningen till en billig bil? Jag jobbar skift och bussar passar inte min skift gång, sen har jag barn som inte kan ta sig till sina fritidsaktiviteter

Äga en som krävs ToR arbete bör inte vara ett problem.
Barnens fritidsaktiviteter är jag osäker på.

Var igentligen min bil
Aha, okej.

Köp något som är lätt och fixa på vid 30K så är det inga problem ha den skriven på dig själv.

Förmodligen svårt kunna behålla pengar för det, du får kontakta KF där.

Säg kollektiven inte fungerar, vet inte om man ens bryr sig om barnen där men ta upp det för sympati och prata med personen på KF.

Aha, okej.

Köp något som är lätt och fixa på vid 30K så är det inga problem ha den skriven på dig själv.

Förmodligen svårt kunna behålla pengar för det, du får kontakta KF där.

Säg kollektiven inte fungerar, vet inte om man ens bryr sig om barnen där men ta upp det för sympati och prata med personen på KF.
Ja för bil lär jag ha när jag går skift, chefen blir nog inte så glad om jag kommer sent eller lär gå tidigare var o varannan dag för att hinna med bussen. Men tänker man kanske kan få till bil av försäljningen av den dom tog då jag behöver bil för att kunna arbeta?

Om fordonet behövs för transport till/från arbetet (det är inte din åsikt, utan faktiska behov) så kan man få godkänt för det.
Du bör omgående informera KFM om din situation, eventuellt får du tillbaka en del av pengarna från försäljningen till att köpa en billigare bil.

Ska prata med dom imorgon. Men man kan väl köra bilen mer än bara till jobbet och barnens fritidsaktiviteter? Typ åka handla, hälsa på folk?

Ska prata med dom imorgon. Men man kan väl köra bilen mer än bara till jobbet och barnens fritidsaktiviteter? Typ åka handla, hälsa på folk?
haha absolut, om dem beslutar att du behöver fordonet för transport till/från arbete får den nyttjas utöver det med.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp