- Meddelanden
- 17
- Mottagna reaktioner
- 7
- Poäng
- 26
Behöver era åsikter och råd om detta.
tänkte ta ett första privatlån på flera år. min status idag är:
0 lån
0 förfrågningar
0,4% UC
360 000 Inkomst
fast anställd sen flera år tillbaka
hyresrätt
Vill låna ca 700 000:-
Jag är trött på att leasa min bil så tänkte ta ett lån för att köpa en egen och jag tänkte även lägga hälften på att renovera min sommarstuga. Min bank var inte positiv till bolån då den verkligen behöver fixas till först och sen kunde jag kontakta dom igen.
Tror ni att det är möjligt att få detta ? efter samtal med Lendo och Sambla så lät det positivt men samtidigt så säger väl dom ofta det som låter bra, Vad tror ni ?
tänkte ta ett första privatlån på flera år. min status idag är:
0 lån
0 förfrågningar
0,4% UC
360 000 Inkomst
fast anställd sen flera år tillbaka
hyresrätt
Vill låna ca 700 000:-
Jag är trött på att leasa min bil så tänkte ta ett lån för att köpa en egen och jag tänkte även lägga hälften på att renovera min sommarstuga. Min bank var inte positiv till bolån då den verkligen behöver fixas till först och sen kunde jag kontakta dom igen.
Tror ni att det är möjligt att få detta ? efter samtal med Lendo och Sambla så lät det positivt men samtidigt så säger väl dom ofta det som låter bra, Vad tror ni ?
en handläggare på freedom f sa att jag aldrig skulle söka på lån över 400k utan det var bättre söka två gånger via dom på samma UC. det lät mysko. Terry hur hade du gått tillväga ?