Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Blancolån över taxerad inkomst

Hanna Ljung: Remember krävde inte lösen när jag lånade av dem i augusti. Var via Advisa och i låneansökan uppgav jag att lånet skulle användas till samlingslån. Jag löste alltså lånen själv, utan krav.

Mollyhunter: vilken uc% hade du när du blev beviljad hos remember?

Jag hade 0,9. Det är intressant med UC, då det verkar vara ett lotteri. Jag hade blancolån på typ 700.000 och en årsinkomst på 440.000. Inga betalningsanmärkningar. Har bott i samma fastighet sedan 2003, fastigheten är taxerad till 3, 4 miljoner. Ica banken nekade ( tog lån via advisa) och flera andra som jag inte minns nu sa också nej. Remember gäv en ränta på strax under 6%. Santander, som jag prisat tidigare beviljade ett lägre belopp men hos Remember fick jag 110.000 som jag önskade. Jag hade dessutom 3 förfrågningar, och har fyra outnyttjade kreditkort, samt ett på Norweigan med 10.000 nyttjas kredit. Norweigan har alltid nekat mig, får ingen höjning på krediten heller och vill numera ingen höjning ha. Försöker sköta mig och kämpar på med blancolånen. Snart har jag bara Santander, Remember och Nordax kvar. Nordax har en gräslig ränta, 11,9 och är mitt största lån men jag har ju själv ställt till det så det får jag stå ut med. Peppad att få till ekonomin iaf. och får mentalt stöd i detta forum. Hoppas att min text gav lite info och inspiration!

Bra uc ändå 0,9 med tanke på högt blanco...då finns det kanske hopp för mig också.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp