Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Blåst på pengar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jodå ser va du skriver. Du uttrycker dej väl bättre än vissa. Det är kul att vara besservisser väl. ^^

Du kanske skulle följa deras exempel och börja uttrycka dig på ett vettigt sätt istället för att skräpa ner trådar med dina skräpinlägg.

Du kanske skulle följa deras exempel och börja uttrycka dig på ett vettigt sätt istället för att skräpa ner trådar med dina skräpinlägg.
Snacka om skräpinlägg! Du är fruktansvärt negativ och otrevlig i dina. Man kan tycka men man behöver inte trycka ner människor. Inte vara så otrevlig och nedlåtande som möjligt. Prova!;) Till andra också som tar åt sej.
Ps: Man kan driva människor som mår dåligt över kanten om man inte passar sej. Kram

Snacka om skräpinlägg! Du är fruktansvärt negativ och otrevlig i dina. Man kan tycka men man behöver inte trycka ner människor. Inte vara så otrevlig och nedlåtande som möjligt. Prova!;) Till andra också som tar åt sej.
Ps: Man kan driva människor som mår dåligt över kanten om man inte passar sej. Kram

Om du uppfattar det som skrivs av ren omtanke som nedlåtande så tycker jag uppriktigt sagt synd om dig.

Nu går du väl över gränsen! Skräpinlägg? Vill du säga din åsikt så får du tåla att andra också vill och gör!

Om du uppfattar det som skrivs av ren omtanke som nedlåtande så tycker jag uppriktigt sagt synd om dig.
Karm
Läs om de inlägg du gör. Men fattar man inte va som är kränkande och otrevligt så är det så. Ett gott råd av välmening till dej och andra översittare. Ha de gott. ^^

Håll er till ämnet så slipper vi låsa tråden.

Karm

Läs om de inlägg du gör. Men fattar man inte va som är kränkande och otrevligt så är det så. Ett gott råd av välmening till dej och andra översittare. Ha de gott. ^^

Bespara mig gärna dina "tips". Att du tycker något är kränkande gör det per automatik inte till någon sanning. Världen kretsar inte runt dig.

Karm

Du behöver inte ge mig några råd. Ta åt dig av det andra skrivit istället.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp