Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Blåst på pengar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Du kanske ska se det som att du betalade för den här tjänsten som din bekant bevisligen har gjort dig genom att hjälpa dig gömma undan kapital ifrån KFM.

Hade du inte gömt undan pengarna hade du blivit av med allting nu får du istället behålla allt förutom 16.000 vilket i sammanhanget får ses som en ganska låg kostnad för ert upplägg :D
Tycker att det är elakt att uttrycka sej så. För somliga är det typ 1 månadslön :(

Förlåt vi glömde att du tillhör världens 1% och där ni blåser varandra på miljarder. Vi ser till att endast lägga upp blåsningar på minimum 140 miljoner i framtiden.
16.000 är ju en väldigt liten summa för att förstöra en vänskap för är nog det hen menar och håller med. Borde väl stått varandra om man gjorde detta upplägg

16.000 är ju en väldigt liten summa för att förstöra en vänskap för är nog det hen menar och håller med. Borde väl stått varandra om man gjorde detta upplägg
Finns personer för allt i denna världen, om folk dödar varandra för 50kr så skulle jag nog säga att 16 tusen är mycket.

Point proven och håller med!

16000:- kan vara mer för någon som inte har nåt än 160000:- för den som har det hyffsat ställt dock...
Exakt, jag behöver inga "pekpinnar " eftersom pengarna var tänkt till att köpa en billigare bil för att kunna ta mig från A till B och slippa ta bussen!

Exakt, jag behöver inga "pekpinnar " eftersom pengarna var tänkt till att köpa en billigare bil för att kunna ta mig från A till B och slippa ta bussen!
Så är det. Du får glädjas åt att du klarade dig undan utmätning och i stället fick fylla på fd kompisens kassa.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp