Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bitcoin plånbok?Hur gör man?

Är det nån som är bra på detta med bitcoin och kan förklara hur man öppnar ett konto/plånbok och hur man använder det?Gärna i ordningsföljd hur man gör så man slipper bli snurrig i kolan...

Börja med att köpa en trezor wallet så kan du köpa bitcoin på binance t.ex och skicka över till din cold wallet som du köper på https://trezor.io/
Har du dom på din wallet på binance t.ex så kan någon hacka sig och ta coinen, men har du dom på din trezor så är det bara du som har dom.
Så jag köper alltid på binance, och skickar dom direkt till min coldwallet

Väldigt osannolikt att ditt binance konto kommer hackas, du behöver absolut inte cold storage. Jag använder mig av Binance och blockchain wallet sen är cold wallet/storage det säkraste egentligen men det är onödigt om du inte är så insatt i det eller har planer på lägga undan dom länge eller hålla btc. Du kan även köpa från Safello eller btcx med swish.

Varje plånbok har en specifik btc adress som är kopplat till dig och det är som ditt kontonummer så om du ska köpa btc nånstans så är det den adressen du skall ange som btc adress

Väldigt osannolikt att ditt binance konto kommer hackas, du behöver absolut inte cold storage. Jag använder mig av Binance och blockchain wallet sen är cold wallet/storage det säkraste egentligen men det är onödigt om du inte är så insatt i det eller har planer på lägga undan dom länge eller hålla btc. Du kan även köpa från Safello eller btcx med swish.

Varje plånbok har en specifik btc adress som är kopplat till dig och det är som ditt kontonummer så om du ska köpa btc nånstans så är det den adressen du skall ange som btc adress
Tog bara binance som ett exempel. Jag tycker min coldwallet från trazor är sjukt bra, och tycker det känns bra och veta att jag har dom "fysisk" och ingen annan. My wallet my money

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp