Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bisnode taxeringsuppdatering

Fick meddelande om att Bisnode nu lagt in de nya taxeringsuppgifterna. Gick från 5 till 8 :faceheart:
Har ni fått uppdatering och hur förändrades betyget? ^^
Hej, hur fick du meddelandet? Har du köpt min bevakning?

Hej, hur fick du meddelandet? Har du köpt min bevakning?
Ja, jag köpte det för nåt år sen och ångrade köpet men sen dess har jag alltid fått avisering om ändrade uppgifter i upplysningen osv. Vet ej om de glömt ta bort eller om det är så för alla

Senast ändrad:
Det verkar som om de uppdaterade webbsidan men fortfarande inte uppdaterade databasen. Jag har ansökt om Fairlo 07/04 och fått en rapport, ingen 2022 taxering och scoring uppdaterad. Jag skickade ett krav till Bisnode. Jag ansökte efter att ha kollat minuplyssning, men informationen de gav var inte korrekt. Vi får se vad de svarar, jag frågade också när ny poängsättning och taxering kommer att uppdateras i reporten.

När jag loggar in så ser jag en score på 5, men båda Brixo o Wästagöta fick score ett på rapport. Vad är fel?

Förra året var det typ 3-4 dagar tills de uppdaterade rapporter med vad vi ser på hemsidan. Jag föreslår att vänta med nya förfrågningar, typ 2 dagar till ;) Jag kommer att uppdatera här när Bisnode svarar på min förfrågan om det.

Förra året var det typ 3-4 dagar tills de uppdaterade rapporter med vad vi ser på hemsidan. Jag föreslår att vänta med nya förfrågningar, typ 2 dagar till ;) Jag kommer att uppdatera här när Bisnode svarar på min förfrågan om det.
Tack. Inkomst är uppdaterad iallafall. Jag ställde samma fråga med, väntar på svar.

Bisnode sa att de inte kan göra något med scoring och inkomst. Det finns olika rapporter med olika scoring. Inkomst 2022 ska synas idag eller imorgon. Så hoppas att bättre scoring kommer att hoppa med en inkomst. ;)

Inkomst för 2021 syns ju redan på kreditupplysningen nu. Menar de att systemet ska känna av inkomsten idag eller imorgon?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp