- Meddelanden
- 224
- Mottagna reaktioner
- 35
- Poäng
- 147
Vilken kreditscore har du på Creditsafe?Fick beviljat hos HappyCash idag, har alltid fått avslag annars pga min inkomst var taxerad till 130k bara. De tar creditsafe.
Vilken kreditscore har du på Creditsafe?Fick beviljat hos HappyCash idag, har alltid fått avslag annars pga min inkomst var taxerad till 130k bara. De tar creditsafe.
Hur ser mad det? När jag kollar på mina gamla kreditupplysningar har jag alltid haft medel, vet inte vad det blev nu efter inkomsten uppdaterades.Vilken kreditscore har du på Creditsafe?
minkreditkoll.seHur ser mad det? När jag kollar på mina gamla kreditupplysningar har jag alltid haft medel, vet inte vad det blev nu efter inkomsten uppdaterades.
32 har jagminkreditkoll.se
Minkreditkoll, är de uc betyg?minkreditkoll.se
minkreditkoll.se är inte UC, visar Creditsafe betygMinkreditkoll, är de uc betyg?
Har 67 där
Tackminkreditkoll.se är inte UC, visar Creditsafe betyg

Jag brukar köpa och betala, sen kontaktar dem och säger att jag ångrar köpet. Man har ju ångerrätt och 14 dagar, de har iaf återbetalat varje gång. Men om det är många som gör det kanske de ändrar sina rutinerHur kan man köpa tjänsten sen ångra den för att se?