Nästan varje Lendo/Advisa ansökan blev det en bisnode ff för mig. En gång slapp jag undan. Dem kanske inte var intresserad av att kolla min bisnode dåInstämmer med föregående talare. Sevenday finns ju hos både Advisa och Lendo och varje gång man ansöker om samlingslån är Sevenday där med sin Bisnode. Jag har dock aldrig blivit erbjuden lån hos dem. Nordax gör likadant, men de hänger än så länge bara med Lendo. Var visst en till som gjorde likadant enligt nyheter här, minns inte vilken dock, men har för mig att aktören finns hos både Lendo och Advisa.
Nästan varje Lendo/Advisa ansökan blev det en bisnode ff för mig. En gång slapp jag undan. Dem kanske inte var intresserad av att kolla min bisnode då![]()
bara Sevenday/NordaxVem menar du tog Bisnode? Alla bankerna eller bara Sevenday/Nordax genom just Bisnode?
Menade Sevenday och Nordax tar bisnode men hände inte varje Lendo/Advisa ansökan. Beror väl på om dem är intresserade av att se ens bisnodeVem menar du tog Bisnode? Alla bankerna eller bara Sevenday/Nordax genom just Bisnode?