Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bisnode betyg

Så du fick alltså sjukt mycket bättre förutsättningar efter en extra förfrågan? Måste ju vara något heltokigt i systemet.
Ja. Ska ringa dom imorgon. Ska bli intressant att höra vad dom har för förklaring.

Blir fan inte klok på Bisnode. Gjorde den 15/3 två ansökningar som föranledde förfrågningar hos Bisnode.

Jag ser att dom ser olika ut - den ena innehåller förra ff än den andra bland annat. Men nu till poängen:

Ff 1 - Bisnodescore 511
Beräknad kreditrisk 0,00%

Ff 2 - Bisnodescore 507
Beräknad kreditrisk 44,00%

HUR I HELVETE KAN DOM SAMMA DATUM GE 0% KREDITRISK TILL EN LÅNGIVARE OCH 44% TILL EN ANNAN PÅ EN OCH SAMMA PERSON???
Har inte heller fattat det där jättemärkligt! Bisnode är för mig värre än UC och mycket otydlig information man fattar ingenting av den!

När jag sökte Nanokredit häromdagen togs en Bisnode. på den visades bara inkomst och antal anmärkningar. Inget annat. Så jag antar att en "liten" Bisnode kan tas också (?). Full Bisnode så är jag körd, men på en liten var jag godkänd...

Detta står på min senaste bisnode, jag har tre förfrågningar det senaste året

Score: 526 Beräknad kreditrisk: 0%

vad betyder 526 i score och vad tror ni om att söka där man tar bisnode

Detta står på min senaste bisnode, jag har tre förfrågningar det senaste året

Score: 526 Beräknad kreditrisk: 0%

vad betyder 526 i score och vad tror ni om att söka där man tar bisnode
har ingen aning men jag har 666 i score. Hualigen, vill inte ha det numret :confused:. Tror jag får göra nåt åt det :p

har ingen aning men jag har 666 i score. Hualigen, vill inte ha det numret :confused:. Tror jag får göra nåt åt det :p
Haha nej inget roligt nummer, funderar på hur dåligt det där med 526 är kreditrisken är ju liksom 0%

Senaste ff på bisnode står på mig 585 i score och kreditrisk 5 %
Såg ej detta. Köpte minupplysning.se och mitt score 1-10 är 5.
4 eller 3 ff var samma score: 5 (har 3 nu)
Blir inte klok på bisnode alltså

Bilagor

• 2C93DB33-0B14-4DC7-880D-53FFE81FBBF5.png
    2C93DB33-0B14-4DC7-880D-53FFE81FBBF5.png
    341.2 KB · Visningar: 656
Såg att jag hade 0.30% i kreditrisk och 666 score.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp