Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Binly, Tomly, credifi och Lumify- inkasso

Hej!

Har ej kunnat betala mina fakturor till Tomly och Binly denna månad. Fick dagen efter förfallna fakturor ett mail med nytt betalningsdatum på mina fakturor. Inga telefonsamtal. Idag mailade jag dem för att fråga om de använder externt inkasso. Fick då frågan om när jag kan betala min faktura samt att de ej kan svara på om mitt lån kommer skickas till externt inkasso eller KF. De gör en individuell helhetsbedömning en efter tre missade fakturor.

Jag kommer inte kunna betala dubbla fakturor nästa månad. Hur ska jag göra? Vågar man släppa dem och hoppas på externt inkasso?

Dom är skitföretag och vägrar svara eller göra något sort av deal. Hur mycket har du i skulder ? Kanske lika bra att släppa allt om man har flera lån . Jag har typ 500000 i skuld sen när jag räknar hur mycket ska jag få betala i 8 år blir det nästan 1 mille att återbetala…. Helt sjuka räntor…Iallafall jag har 3 obetalda fakturor hos tomly och inte hänt något än …

Har totalt 140 000 i skuld till dessa fyra.. har varit sen en gång innan och då ringde de konstant. Denna gång ringer de inte alls.. är orolig för KF, annars skulle jag gärna släppa till inkasso istället

Har andra lån också. Vågar man släppa dem och hoppas på externt inkasso eller är det kf de kommer gå till.

Har andra lån också. Vågar man släppa dem och hoppas på externt inkasso eller är det kf de kommer gå till.
får jag fråga vad har du totalt i skulder? är på samma sits liksom… Dom lånen kommer bli väldigt dyra i längden

får jag fråga vad har du totalt i skulder? är på samma sits liksom… Dom lånen kommer bli väldigt dyra i längden
Jag är sen med alla dessa aktörer från september har också fått intern inkasso, skriver att lånet sägs upp den så här har dem svarat i mailet, har inte en chans att bet alla tre... från lumifi ,binly credifi tomly detta är från lumifi lär väll få samma av alla..Vi kan notera att du ska betala 27/11, dock kommer din kredit vara uppsagd då.

Detta innebär att du kommer behöva inkomma med beloppet på de 3 förfallna fakutrorna för att undvika att din kredit går vidare.

För att undvika att din kredit sägs upp behöver du inkomma med beloppet på den mest sena fakuran innan 2025-11-14.

Jag är sen med alla dessa aktörer från september har också fått intern inkasso, skriver att lånet sägs upp den så här har dem svarat i mailet, har inte en chans att bet alla tre... från lumifi ,binly credifi tomly detta är från lumifi lär väll få samma av alla..Vi kan notera att du ska betala 27/11, dock kommer din kredit vara uppsagd då.

Detta innebär att du kommer behöva inkomma med beloppet på de 3 förfallna fakutrorna för att undvika att din kredit går vidare.

För att undvika att din kredit sägs upp behöver du inkomma med beloppet på den mest sena fakuran innan 2025-11-14.
Hur gick det?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp