Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

BINLY INKASSO/KRONOFOGDEN?

Hej,
Ni som har/haft Binly..

Skickar dem till inkasso först eller kfm direkt? Ser olika svar.
Frågade om dem kunde flytta betalningsdatum med 2 dagar men det gick absolut inte. Har någon lyckats?

Nu 18/1 kommer inkassokrav komma och jag kan betala det den 20/1, hinner man betala inkassokravet innan det skickas till kfm och riskera en anmärkning? Vet någon?

Ingen fara, jag betalde 40 dagar en gång. Så några dagar är inga problem de hinner inte skicka till KFM!

Vad skönt o höra!! TACK!
Vilket inkasso är det dem skickar till, vet du det?
Minns faktiskt inte det, men det här är i nutid iaf som jag gjorde så. Försökte också ändra med 5 dagar men dom total vägrade. Sen väntade jag 40 dagar de skickade massor med mail och ringde 1000ggr haha

Minns faktiskt inte det, men det här är i nutid iaf som jag gjorde så. Försökte också ändra med 5 dagar men dom total vägrade. Sen väntade jag 40 dagar de skickade massor med mail och ringde 1000ggr haha
Okej!
Men fick du ett inkassokrav eller inte?

Dom kör eget inkasso, jag blev tvungen att betala min 30 dagar förfallna annars skulle dom skicka till kronofogden. Detta va förra månaden typ.

Spyr bara jag ser namnet Binly/lumify/credifi.. Hoppas du snarast kommer ur klorna på dessa jävlar..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp